Verzending

Je wordt op verschillende momenten tijdens het verzendproces via e-mail op de hoogte gehouden van je bestelling. Als je een account hebt, kun je inloggen en bij “Mijn bestellingen” controleren wat de status van je bestelling is

We proberen pakketten binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling te verzenden, met uitzondering van weekends en feestdagen. Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur. 

Helaas kunnen we het afleveradres niet meer veranderen nadat een bestelling is verstuurd. We willen erop wijzen dat we het pakket niet opnieuw versturen indien je het pakket niet in ontvangst hebt kunnen nemen.

Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer via e-mail waarmee je je pakket kunt volgen tot aan je voordeur. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je nog meer vragen of opmerkingen hebt over de verzending van je bestelling.

Verzending verschilt in kosten, afhankelijke van het bestelde product*. Let op: het retourneren is op eigen kosten.
*Aan wijzigingen onderhevig 

​Als je een verkeerd item hebt ontvangen of er ontbreekt iets, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Stuur zo veel mogelijk gegevens mee, waaronder specifieke bestelnummers.